lunes, 18 de diciembre de 2006

За (съмнителният) смисъл на живота!!

Мдаа, истината е че си нямам никакво понятие от горе споменатият смисъл. А и с невероятното количество работа което ми се е насъбрало по тези празници (работя във фирма за услуги на Шоу Бизнеса).

Но истината е че открих нещо което ми причини спазъм който от давна не бях усещала. Преди около година за първи път чух за блога на ривърбен. Чела съм части преведени на испански, но никога не ми беше скимнало да хукна да се ровя по интернет / мозък изхабен, какво да ви кажа.

Но днес, с тоя сорт сладко-стипчиво чувство, предизвикано от омразата към настоящите празници взех че се намъдрих в Гугъла и изведнъж ми проблесна името в паметта. Потърсих и веднага се появи. Позачетох се (оо анатема - в работно време) и взе да ме превзема меланхолията, ама с ускорено темпо, бързо, бързо ... И се наложи да спра да чета, защото иначе щеше да се наложи да избирам - днес работя или тъгувам! И макар че на моменти обичам тъгата и меланхолията, днес определено избрах работа. Имам доста нужда от декемврииската заплата, а и колегите общо са добри и свестни хора - не е хобаво така да ги минавам. Макар че закъсненията си ги наваксвам аз, всеки си има работа. Та целият този малък ферман само за да ви кажа, не, за да ви помоля (много) четете ривърбен! Не забравяйте Ирак!

2 comentarios:

  1. xel: ha 1 na balgarski da ima ;)

    ResponderEliminar
  2. Que malo que eres, neng! Cuando vaya este año en Navidades, te voy a pegar. Un resfriado o una buena gripe, como mínimo!!
    Malaje!!! :-*

    ResponderEliminar

Por favor, compórtate, escribe y usa el lenguaje de una persona! Que no basta haber nacido ser humano, para serlo!!
Piensa en lo que no te gustaría oir o padecer y aplícate el cuento!
Si lo que tienes que decir, no es más bello que el silencio - pues cállate!